Ludzie są wzrokowcami
Stanowcza większość ludzi to wzrokowcy czyli osoby które oceniają produkt czy usługę już po samym opakowaniu. Jeśli opakowanie będzie nieprzystępne lub niezachęcające to nawet jakby produkt był genialny w swoim zastosowaniu to nie przypadnie klientom do gustu a przynajmniej nie od razu tylko po długim czasie ucierania opinii o wysokiej jakości i niezawodności.
Dlatego też wraz z upływającym czasem należy inwestować w odświeżenie lub całkowitą zmianę grafiki własnych serwisów. Trzymanie się obecnie panujących trendów ułatwia komunikację witryny internetowej z użytkownikiem. Gdy grafika znacznie odstaje od przyjętych w danym czasie standardów, to internauci mają gorszą komunikatywność z serwisem. To często powoduje że użytkownik po prostu zamyka stronę i szuka takiej z którą lepiej wchodzi w interakcję.
Wymiana grafiki
Po obserwacji statystyk i zachowania się poszczególnych odwiedzających, doszliśmy do wniosku że musimy poprawić wygląd strony w celu dłuższego zatrzymania internauty na jej łamach. Poprzednia grafika była tak prosta że nie przyciągała ani nie zachęcała internautów do zainteresowania się ty co oferuje ta strona. Nasi pracownicy opracowali grafikę która nawiązuje tematyką do celów jakie ma spełniać witryna, dodatkowym atutem jest estetyczny i czytelny wygląd. Całość sprawia że już pierwsze wrażenie jest pozytywne a to się przekłada na większe zainteresowanie ofertą witryny.
Przedłużenie grafiki na bloga
Postanowiliśmy w ramach wymiany również dostosować grafikę naszego firmowego bloga. Dzięki poprawie wizualizacji już w pierwszych dniach widać zmianę zachowania użytkowników. Teraz jedynym problemem jest system OnePage, przez który internauci dowiadują się wszystkiego z pierwszej strony i nie czują potrzeby sprawdzania treści zawartych na podstronach.